Ständiga hatet...


Kommentarer
Postat av: Renee Bluebridge

Bara att tänka tanken på att det finns sånna personer som bara trycker ner på sso utan anledning ger mig huvudvärk

Svar: Ja! samma här! Ingen har tvingat som att spela :/
martinaveronicatherese.blogg.se

2014-01-23 @ 11:33:12 / URL: http://bluebridge.blogg.se
Postat av: Calimbi

Så sant! Att vara lite besviken på en uppdatering , klart den kan man vara. Men att hata hela spelet på grund av det, är så löjligt! x) Jag älskar sso! och Jag kommer säkert många gånger bli besviken eller sur på uppdateringar/server problem i framtiden. Men jag är alltid 100% säker på att de gör ALLT för att vi ska bli glada. Och om vi ska vara helt ärliga, inte många spela som har uppdateringar 1 GÅNG I VECKAN! Och jag har spelat mååånga spel XD jag vet :) SSo är ju lite som live tv, allt kan gå fel precis när som helst! Men jag kommer sitta tålmodigt och vänta. Om ens lite sur och hejalös x) <3 <3 <3

Svar: Exakt! Och halva charmen med SSO tycker jag är att teamet faktiskt är ganska litet, vad som helst kan hända och att de som du säger har uppdateringar varje vecka. Vi är väldigt bortskämda med det. Vi borde skicka blommor till kontoret XD <3 <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2014-01-23 @ 12:14:29 / URL: http://calimbi.blogg.se/
Postat av: Christelle Riverwood

Jag håller helt med.. jag kan få spader när jag sitter och läser kommentarer på SSO's facebook sida.. folk kräver massor av sc.. eller gratis lifetime?? Dom ska ju vara tacksamma att spelet överhuvudtaget uppdateras så ofta. Ibland blir det mindre saker och ibland större. Visst jag blir också besviken ibland och hade hoppats på något annat i uppdateringen, så lite bitter får man ju vara men det behöver ju inte gå ut över SSO på det viset som en del gör :(

Svar: Nej precis! Klart att man får vara besviken, men det blir så otroligt överdrivet och omoget när de håller på sådär... Jag blir ledsen om någon inte gillar ett event jag håller, tänk då de som sitter med uppdateringar och får hat för det. ;_;
martinaveronicatherese.blogg.se

2014-01-23 @ 12:36:39 / URL: http://riverwood.blogg.se
Postat av: Lilly

Bra skrivet Mel, jag tror inte de tänker på vad är de egentligen uttrycker när det skriver så där. Har man arbetat på en support eller kundtjänst (alltså på andra sidan) så får man höra en heldel missnöje. De som skriver sådär har antagligen (förhoppningsvis) inte varit ute arbetslivet ännu och har inte fått det perspektivet. Men även om det är en support och ett spel så är det ju människor som sitter där och då bör man kunna tänka ett steg längre och inte vräka ur sig saker hur som helst. När servern är nere har jag mer medlidande med teamet som med all säkerhet jobbar häcken av sig för att få upp servern. Jag har själv ett yrke där jag förmedlar viktiga saker för människor och det är inte roligt när systemen inte fungerar och de inte får vad de ska ha.

Svar: Nej gud det förstår jag verkligen! Panikkänslorna när allt inte fungerar som det ska måste ju vara enorma! Jag är säker på att varenda företag gör allt de kan för att få igång system igen, för de själva förlorar ju säkerligen lika mkt själva på det. Det måste vara ännu ett stressmoment för er alla som jobbar med service när såna här saker händer. :/
martinaveronicatherese.blogg.se

2014-01-23 @ 17:46:43
Postat av: Lus

Bra skrivet! Håller helt med.. >< <3

Svar: det är dock jobbigt att man ens ska behöva ha såna här inlägg och tankar :/ <3 <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2014-01-23 @ 21:03:25
Postat av: Sofie Dawnhaven

Helt rätt!

2014-01-31 @ 00:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: