Det här med klubbinbjudningar.. från andra perspektivet.


Kommentarer
Postat av: Lusen

Bra skrivet! <3 <3

2013-09-02 @ 09:34:31
Postat av: Rännan

Mkt bra! <3

2013-09-02 @ 09:46:48 / URL: http://bluebridge.blogg.se
Postat av: Emma

<3
Awesome!
och jag är mycket nöjd över att du kan kasta ut nya som kommer in och beter sig som idioter >.< Vissa människor är verkligen... glädjedödare (på det sättet att de är hemskt negativa och säger osanningar för att de VÄGRAR se att vad de säger inte stämmer >.<) (med flit känns det som)
Eum, tja några fattar nog vad jag skrev >.<
FM är en bra klubb <3 även om jag tycker den är ganska stor så trivs jag för att jag känner många i den redan! <3
Känner mig hemma redan! Det var jobbigt där efter CG, jag behövde mer tid på mig! Och sen fick jag komma med och jag känner mig välkomnad varje dag hos er :')

Svar: Jag vägrar ha en klubb där folk är med för att... vad ska man säga.. söka uppmärksamhet? När folk vägrar lyssna på vad man säger till dom osv, Lärde mig av misstag i GC så nu kan det ju bara bli bättre! :D Jag förstår att du behövde tid! Och du ska veta att jag är sjukt glad över att få vara i samma klubb som dig igen, så glad att du trivs. ^__^
Jag vet att den är stor, och ibland är det jobbigt, men oftast kul! Det är alltid folk på event, alla är underbara och de flesta känner varandra redan! Därför älskar jag FM! Men eftersom alla hjälps åt att driva klubben, med tanke på att folk får hålla event exakt när de vill så känns det så mkt lättare. :D
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-09-12 @ 16:28:12 / URL: http://southlord.weebly.com
Postat av: Emma

Är jätteglad över att vara i samma klubb som dig igen också <3 Det var jättekul att hålla i event, hoppas bara jag inte... var för mycket... jag vill gärna hålla i ett event igen :D

Svar: Du var inte för mycket! Det var kul att du gick in för det! :D
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-09-14 @ 19:13:14 / URL: http://southlord.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: