Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Emma

Nä vad dumt! de är inte bättre än din! Det är skönt att ha någonstans att skriva när man blir för känslosam, både arg och glad, du ska verkligen inte känna press på att blogga varje dag och sånt! känner du ingen lust så är det så bara, inget fel med det! Men sluta inte för att du tycker att din blogg är dålig :'( Jag vill ju läsa om vad du skriver, vad du tycker och vad du känner <3 Tycker inte du behöver säga hej då utan kanske ett vi ses snart <3 ^^
Puss och kram <3
Du vet att du kan prata om vad som helst med mig! <3

Svar: Jag slutar inte för att jag tycker den är dålig, utan för att jag inte orkar driva en blogg just nu med så mycket plugg och så. Det blir onödig stress för mig och jag måste börja trassla ut nätet och ta ett steg i taget. :) jag vet att du finns, du är guldvärd!! <3 <3 puss! <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-10-12 @ 22:18:10 / URL: http://emmut.weebly.com
Postat av: Lilly

Men vad ska jag läsa nu då... Jag gillar din blogg! Hoppas du får lusten tillbaka att skriva.

Svar: Jag får nog tillbaka lusten så fort det lugnat ner sig för mig IRL. Har så mkt plugg så det hinns inte med. Är verkligen jätteglad att du gillar min blogg! ^__^
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-10-13 @ 00:04:24
Postat av: Veronika Dragonforce

Vet hur det är, jag kände ofta så när jag hade Thea bloggen därav har jag inte orkat fixat en till Dragonforce ;)

Svar: Nä det tar ju mkt tid!
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-10-15 @ 20:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: