Tungt.


Kommentarer
Postat av: Calimbi

Du är jätte stark gumman. Och din känslighet gör bara klubben mer levande. Jag är också väldigt bra på att ta saker personligt. Men det gör inget, för är man bland vänner så får man vara sig själv. Man SKA vara sig själv. När man är glad och när man är lessen eller bara har en dålig dag. Och känner du för att ta en paus, så får vänner ta över en stund. Det ska vara kul att vara ägare. <3 <3

Svar: tack. <3 <3 <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-11-04 @ 10:10:54 / URL: http://calimbi.blogg.se/
Postat av: Lus

Älskade vän, du behöver inte känna någon press, vi finns här och hjälper dig <3 håller med Bam, det är jättebra att du är dig själv och faktiskt visar hur du känner! Go meliss! <3 <3

Svar: :* <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-11-04 @ 15:22:13
Postat av: Rännis

Du är stark, och för varje motgång blir du starkare och starkare. Vi kommer alltid finnas här vid din sida för att hjälpa dig, det kan jag lova <3 <3

Svar: <3 <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-11-04 @ 17:18:44 / URL: http://bluebridge.blogg.se
Postat av: Lilly

Alla har vi tunga dagar! Ta det lugnt och ta dagen som den kommer. Finns inte klubbägare semester?

Svar: Jag önskar att det fanns det! :/
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-11-04 @ 18:20:55
Postat av: Emma

:*
<3
Finns ingen annan som förtjänar att äga FM mer än dig ^^ Att du är så känslig gör att du är lätt för alla att älska tror jag, du förstår andra väldigt bra och du försöker alltid vara diplomatisk <3
du är en jättebra ägare som också kan säga ifrån när det behövs och det är jättestarkt av dig <3
Du lyfter alla i klubben så mycket du bara kan och ger massor av kärlek och beröm! Du är helt underbar <3
Att saker och ting blir för mycket det vet jag verkligen hur det känns, och vi är flera andra som gör vad som helst för dig <3 Villkorslöst!
Du har det jättejobbbigt irl nu också, och jag tycker att du är så sjukt duktig som kämpar på <3
Kram <33333

Svar: Åh emma, så fina, värmande ord! <3 Jag är så glad över att få ha dig som vän, verkligen! Du är en av de finaste, omtänksammaste, underbaraste människor jag känner. kraaaaaaaam <3 <3 <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-11-06 @ 19:54:58 / URL: http://emmut.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: