NML


Kommentarer
Postat av: Emma

Melissa... Utan dig så hade aldrig klubben ens tagit start! Varken jag eller Becca har någon koll på hur man ska vara klubbägare, Hade GC funnits kvar så hade vi aldrig ens skapat NML! Vet inte om du känner så eller inte, men jag VET att utan dig så hade vi inte alls fått en så bra start! Jag, och jag är säker på att jag även kan tala för Becca när jag säger detta, kände mig förvånad över att du ville gå med i NML och hjälpa oss leda den. jag menar du är ju en av de riktigt Coola brudarna ;) och dessutom var du GC's klubbÄGARE, det var en ära att ha med dig, och du är en sån himla fin person! Så snäll och omtänksam! Jag är så glad över att se dig inne nu för tiden :D Det var ju ett tag då du inte var inne så ofta. ;_;
Jag förvånas ofta över den klubb vi fått ihop! Du, jag och Rebecca har tillsammans startat upp klubben och tillsammans med våra underbara medlemmar gör vi klubben till vad den är! Jag känner att vi håller på att bli ett riktigt tight gäng, vilket var mitt mål! Jag vill ha en plats där jag kan bara hänga med mina vänner, och tycker (förutom det faktum att kanske några saknas) att vi har fått ett gäng där alla kan må bra och lyfta varandra. Och en av mina högsta önskningar är att alla i klubben också ska känna så.

Du var galet duktig på tävlingen idag :D
;_; Fattar inte att ni kan vara så himla bra :P Både du och sam brukar ligga i toppen på alla toplistor XD
Men iaf! Du är en underbar fantastisk persom Mel och jag vill att du ska känna dig lycklig och trygg i NML <3
Massor med kramar <3 <3 <3
(;__; Nu babblade jag igen... >.< vågar inte läsa igenom.. har säkert skrivit något pinsamt!)
Kram <3

Svar: Blir nästan generad nu, gulliga du! <333Är så glad över att ha fått träffa och lära känna dig på sso! Utan din pushning där ett tag så hade jag nog gett upp GC tidigare, faktiskt. Det var ju en liten neråt period för mig ett tag, när en hel drös lämnade utan att säga något, om du kmr ihåg.
Men man blir alltid på så bra humör när man pratar med dig. :D
För mig var det självklart att gå med i NML redan från början, och så länge ni fortsätter orka ha den kvar, så kommer jag stanna. För som du säger, i stort sett alla man umgås med finns ju i klubben. Men somsagt, tycker ni gör ett superjobb med klubben! Det ÄR svårt att vara klubbägare och få alla nöjda och glada. Jag kan väl bara tala för mig själv, men jag tycker det är ett superfint gäng där man känner sig välkommen och alla är öppna för att prata med varandra. Jag har svårt för att ta kontakt med de jag inte känner, men i klubben finns inte den känslan. Det är en sån stor frihet :D. Så känn dig stolt över att ha en sån otroligt bra klubb. <3<3<3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-02-25 @ 03:20:12 / URL: http://southlord.weebly.com
Postat av: Bambi Deerheart

Ja det är galet konstig känsla när man tänker på det. Ett spel på internet, personer man aldrig träffat.
Men er hade jag nog inte klarat mig utan. Ibland partar man om svåra saker och lättar hjärtat lite. Andra gånger så har vi bara massa kul och skrattar så jag får ont i magen ^^ Andra gånger bara finns vi och är aldrig själva. Precis så om en familj ska vara <3

Svar: Åh, kan inte annat än hålla med! Det är overkligt men ändå så självklart att ni finns där liksom! <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-02-27 @ 01:55:30 / URL: http://bambideerheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: