Bara för att


Kommentarer
Postat av: Lusen

Åh den blev superfin *-* tycker du gör det jättebra för att inte ha redigerat sånt så mkt! Älskar Ottos man! <3

Svar: Tack :D ne detta var andra gången ^^ <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-12-13 @ 16:48:59
Postat av: HAL

GÖR MOONIS TILL EN ENHÖRNING SOM PRESENT TILL MIG NÄR JAG FYLLER ÅR

Svar: Jaaa moonis som enhörning! Skicka bild bara! (Eller om jag får ta en själv heh) :D
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-12-13 @ 19:49:26
Postat av: Alyssa Vinternatt

Jag kan prata svenska nu!

Svar: yaay ;D
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-12-14 @ 16:00:35
Postat av: Christelle Riverwood

Åh jag ska nog också försöka mej på att lära mig redigera :) super fint!

Svar: tack så mkt! :D Jaa gör det! det är roligt när man börjar fatta!
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-12-14 @ 18:35:42 / URL: http://riverwood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: