Araaaabeeeer! <3


Kommentarer
Postat av: Lilly

Vad är det för speciellt med Araber?

Svar: irl? Ingen aning, återkom när du vet haha xD Jag går inte ihop med araber.
på sso: Mina förhoppningar är att de är lätta, eleganta och viga. Jag tycker tyvärr att andalusierna och frieserna är lite för klumpiga, och de "vanliga" är så tråkiga som bara står och.. jaa.. gör ingenting. Jag hoppas att araberna kommer vara ädla, viga, uthålliga och mindre än andalusierna, samt röra på sig lite när man står still. Kanske samma storlek som de vanliga hästarna, gärna lite mindre, men lika snabba, då araber irl är kända för att vara små, starka och uthålliga. Det är därför jag ser fram emot dom! Dessutom är jag väldigt spänd på hur de kommer se ut, precis som alla andra! :D
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-12-06 @ 19:37:49
Postat av: Lilly

Jag kan inget om hästar, vet inte ens hur en arab ser ut, men jag hoppas som du, en fin häst (gärna vit) i vanlig storlek som rör sig gudomligt :) gillar inte de stora klumpiga hästarna.

Svar: Jaa precis! Skulle vara underbart *-*
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-12-07 @ 18:34:13
Postat av: Hal

Herregud. SSO förstör mina planer och min ekonomi hahaha </3 <3<3

Svar: Haha det har förstört min ekonomi för länge sen xD <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-12-07 @ 19:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: