Klubbfunktionen och support


Kommentarer
Postat av: Lusen

Jag har ju aldrig ägt en klubb, men däremot har jag sett och märkt att denna funktion verkligen behövs! Väldigt smart!
Jag hoppas de tar åt sig och fixar en sån funktion! <3

Svar: Ja jag hoppas verkligen att en förbättring sker snart! Skicka gärna in ni med, det är bara bra om fler gör det! :D <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2014-01-11 @ 15:46:38 / URL: http://lucynorthfall.blogg.se
Postat av: Haley Sunbear

Okej allvarligt så suger klubbfunktionen något enormt. Det är som att ha en större grupp, fast ägaren av gruppen kan TA BORT medlemmar och ändra titlar som egentligen inte har någon betydelse. Och självklart klubbinfon. Den som många inte ens bryr sig om. Klubbfunktionen behöver en FÖRBÄTTRING.

Svar: Ja alltså jag tycker själva grundidén är jättebra! Men det känns lite som att halvvägs så var det någon som behövde gå hem och sova typ, och sen glömde de fixa det sista eller något dagen efter. Det borde kanske blinka på klubbinfo knappen när ägaren har uppdaterat den, så att alla ser? :D
martinaveronicatherese.blogg.se

2014-01-11 @ 16:57:20 / URL: http://www.haleysunbear.blogg.se
Postat av: Rännan

Det behöver helt klart en förbättring :/ Som du säger, ibland när ägaren inte har tid kan det vara superbra att klubbledaren/na kan göra samma saker som ägaren kan! Sen skulle det faktiskt kunna va bra om det fanns en knapp bredvid varje medlem i klubben, och ägaren kan trycka på den så att medlemmen blir avstängd från klubbchatten. Kanske som ett straff, och även för att få lite ordning på chatten, det skulle vara nice tycker jag! <3

Svar: Håller med! Det finns många förbättringar man skulle kunna göra med klubbfunktionen! <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2014-01-11 @ 19:44:02 / URL: http://bluebridge.blogg.se
Postat av: Emmy Whalestar

Faktiskt så har jag skickat ett litet kort brev förut till sso om det här ;) Även fast jag kanske aldrig hade något problem med att vara ensam klubbägare. Men jag tycker ändå klubbledaren ska kunna göra något mer för att hjälpa till och inte bara ha en titel som är speciell.

Svar: Japp! Håller med! Eller att man som jag skrev kan sätta en till som ägare. :D
martinaveronicatherese.blogg.se

2014-01-12 @ 12:23:15 / URL: http://ssoemmyw.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: