Melissa + ritning = FALSKT.


Kommentarer
Postat av: Renee Bluebridge

HAHAHAH ansök inte om ett jobb hos SSO, vem vet hur Dinodalen kommer se ut om de sätter dig vid ritbordet... XD <3

Svar: HAHAHAHA! Jag skulle typ få peka, och de andra rita. XD
Jag borde ge dinodalen ett försök... HAHAHA <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-12-30 @ 22:18:36 / URL: http://bluebridge.blogg.se
Postat av: Wilma Waterhaven

Det där var ju bra! I alla fall om man tänker att du är 5 år xD Jag är själv ganska bra på att rita, om man får skryta! <XD Men ett råd bara ...RITA ALDRIG FÖR SSO XD MVH Wilma

Svar: HAHAHA! TACK Wilma för att du är så ärlig! XD Jag lovar och svär att aldrig rita för SSO :D
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-12-31 @ 08:40:36
Postat av: Haley

Du ritar hästar bättre än mig, så du är inte så dålig x)

Svar: hahaha du är bara snäll nu XD
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-12-31 @ 10:41:06
Postat av: Lus

HAHAHAHAH söt. Men jag tycker inte att hästen var såå hemsk! meen du kanske inte borde rita för SSO haha <3
Men det finns en massa annat du är bra på :*

Svar: AHAHAHAH häst har jag ritat mkt, (men still, nt utvecklats på flera år), men resten... njaaaa. och jag står för att jag inte kan XD <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-12-31 @ 12:43:54
Postat av: Maddepadde <3

HAHHAHA men jag står ännu för att det är snyggt, och hästeen :o <3 HAHHA konstnär är du ;D <3

Svar: AHAHHAAHA, sluta ljug madde ;) <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-12-31 @ 12:56:01 / URL: http://www.starstablelynn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: