Say wut?


Kommentarer
Postat av: Rännan

HAHAHAHHA älskar "say wut" ansiktet i allt det här xD men jag håller med dig, de där glasögonen är o.n.ö.d.i.i.g.t. dyra ;__;

Svar: HAHAHHAA jag visste att du skulle skratta åt den XD <3 <3
jaaaa verkligen! D:
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-09-12 @ 14:47:01 / URL: http://bluebridge.blogg.se
Postat av: Haley Sunbear

Äh. Det betyder bara att det är något nytt, stort, på gång nu. Om jag inte läst fel så har jag sett att SSO teamet jobbar med UPPDRAGEN på södra jorvik. Uppdragen görs sist för att uppdragen inkluderar platserna på södra jorvik. Och det betyder att det kommer komma inom kort, vad "inom kort" betyder vet vi inte. Men för i helvete, södra jorvik kommer. Några veckor hände massor av saker på ön där, nya detaljer lades till, nu är det slut, nu är det alla hundratals uppdrag på ön som ska fixas. Jag blir bara taggad när det är små uppdateringar. Efter att ha spelat ett tag vet man att små uppdateringar betyder STORA uppdateringar tillslut. Något stort händer nu! Fast det vet du nog ;)? Kram ♥

Svar: haha jo jag vet, men jag blir besviken ändå, men det var inte det som detta inlägg skulle fokusera på, utan mer de höga priserna. ^^ Jag vet att de jobbar för fullt med SJ, dock är det inte bekräftat genom GM's eller så att de jobbar med uppdrag, utan det står i bloggar? Jag tar allt med en nypa salt vad som sägs om SJ för att slippa bli besviken på den fronten. Detta hade faktiskt inget med SJ att göra XD <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-09-12 @ 17:30:49 / URL: http://www.haleysunbear.blogg.se
Postat av: Lilly

Jag är också riktigt besviken på uppdateringen. Är inte det minsta intresserad av solglasögon. Dessutom tycker jag att det är dyrt. Tyckte även Moorland de lux set var dyrt.
Hoppas det blir nya uppdrag och världar snart.

Svar: håller med! på tok för dyrt ;_;
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-09-12 @ 19:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: