Karaktärer ges bort!


Kommentarer
Postat av: Danielle Southbridge

Hej jag skulle gärna vilja ha Jaq ? Högst upp skulle du kunna ordna detta ? Om detta inte går att ordna skulle Fanni passa. Men vill mest ha Jaq om detta kan ordnas.

Svar: Visst det går bra! Du får gärna ta över Jaq. :) Fanni också om du vill såklart. Har du någon mailadress över som jag kan be sso flytta över Jaq på?
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-03-25 @ 20:14:25 / URL: http://starstabledani.bloggo.nu
Postat av: Danielle Southbridge

Ja [email protected]

Vill gärna bara ha Jaq! Fanni blir för mkt :) Ville gärna bara ha en. :)

2013-03-26 @ 15:58:01 / URL: http://starstabledani.bloggo.nu
Postat av: jamie masternight

Jag vill gärna ha Fanni om den är kvar :) jag har en mail adress över ;)

Svar: Jadå hon finns kvar! :) Vill du skriva mailen hon ska flyttas till här? annars kan du skicka ett mail till mig på sso eller till [email protected]. :D
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-03-26 @ 18:56:20 / URL: http://jamie.blogg.se
Postat av: Miranda Rainstorm

Jag skulle tänka mig Fanni! ^^ Älskar det namnet! Heter det irl men med Y på slutet. Men om hon finns kvar kan jag ta henne.. ;D <3 Vill hur gjärna som HELST göra om alla uppdrag i GÅD o levla upp en till karaktär. Lite av min favoritsyssla cx <3 Men om inte hon finns kvar behöver jag nog ingen.. Cx Vill bara känna mig ung o dålig igen. Dessutom göra mitt favorituppdrag <3 :O det vill säga om jag får bli SR...
Oj nu drömde jag mig bort lite här xDDD sry...

Svar: hahah jamen hon finns kvar så vill du ha henne äre bara att ta! :D tkr bara det är kul om de används!har du ngn mejl du vill att jag flyttar henne till eller vill du ha kvar den hon har? :)
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-04-07 @ 00:39:34
Postat av: Miranda Rainstorm

Men jag tror jag har kvar henne på den mailen hon har c; Har ingen mail som är nog vänlig cxMen tar drn hon har så får du skicka den till mig med magi <3

2013-04-07 @ 20:45:50
Postat av: Miranda Rainstorm

Jag hittade en adress som jag kan ta! ^*^ (gjorde hehe) Men vi löser det D <3

Svar: Sorry sent svar, jag är inte hemma denna vecka. Men jag skickar mail till dig så sso när jag kmr hem! :D
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-04-07 @ 22:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: