Vidarebefodrat åsiktsinlägg om press


Kommentarer
Postat av: Haley

Det var den pressen jag kände i höstas, och allt gick över alla andra i form av ilska och avundsjuka. Jag kunde verkligen inte svika alla i klubben då jag hade en stor roll. Jag tänkte många gånger att jag skulle gå ur klubben ett tag för att läggs stressen åt sidan, men jag vågade inte. Jag var tvungen att logga in och vara inne varje dag fast jag inte ville. Och jag tröttnade helt på spelet under hösten C:

Nu för tiden loggar jag bara in när jag vill och orkar. Prioriterar skolan och onödiga saker som igelkottar framför SSO för att jag mår bra av att ha det så. Jag har aldrig direkt vågat lämna en klubb först under vintern för att jag inte ville vara bunden till något. Men nu är jag inte bunden till något men är ändå med i en klubb. Ganska skönt faktiskt :) Nu för tiden loggar jag in när jag vill, men tänker ändå mycket på att lämna SSO helt ett tag. För att umgås med mina vänner irl. Jag får frågor om att umgås med mina vänner väldigt ofta, men måste tacka nej då jag har plugg och skola att tänka på...

Svar: <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2014-01-14 @ 18:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: