Sova över suger


Kommentarer
Postat av: Rännan

Usch ja, mer uppdrag behövs ;-; det låter som en super uppdatering för sova-över-funktionen c8 haha joo, den ilskan har man fått vittna några ggr :* <3

Svar: Haha, det betyder bara att jag känner mig trygg med dig :* <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2014-01-03 @ 00:55:00 / URL: http://bluebridge.blogg.se
Postat av: Lusen

Ja, till och med jag vill ha huvudstory uppdragen nu! Jag älskade dom när jag började spela, men tappade ju lusten när man behövde levla. Det har kommit så mycket hästar på senaste tiden och det enda alla gör är att levla i princip. Ibland saknar jag tiden utan hästfunktionen. Då var det mer fokus på uppdragen!
Jag är glad att den finns nu men som du säger så behövs mer huvudstory uppdrag!

Jättesmart uppdatering, skicka in den :D <3


Svar: Ja exakt! Mindre levling och mer uppdrag! Hästen borde alltid gå upp minst en level om dagen!
martinaveronicatherese.blogg.se

2014-01-03 @ 10:33:01 / URL: http://lucynorthfall.blogg.se
Postat av: Calimbi

Jag tycker att levla hästarna ska bli lättare, Kanske en knapp för att levla igen? Alltså, flera gånger om dagen. Så kunde man sluppit att göra de varenda dag X)
Och bara då kunna spela och mysa :*

Puss

Svar: Ja jag håller med! Eller hålla det som dom lovade; det skulle ju gå att träna alla hästar en gång om dagen men det ändrade dom sig tydligen i.. ><
Mer mys åt folket! :D puss <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2014-01-03 @ 12:36:15 / URL: http://calimbi.blogg.se/
Postat av: Haley

Jag loggar in bara för att levla. Man kan liksom inte göra något mer. När andra har levlat loggar de ut, så man kan liksom aldrig göra något annat. Typ ha picknick eller köra lite försten till race (som jag btw bara kört typ en gång). Jag vill ha kul med andra på SSO. Men allt handlar om att levla. Jag läste knappt juluppdragen för att det var tråkigt. Jag vill också ha fler huvudstory uppdrag. Men jag vill också ha mina vänner tillbaka.

Svar: Håller med... :/
martinaveronicatherese.blogg.se

2014-01-03 @ 12:49:42
Postat av: Lilly

Håller med, det börjar bli enformigt. Tycker tomten kan gå och lägga sig nu med. Vill också har mer huvudstory uppdrag...

Svar: Ja tomten har väl annat att göra nu än hänga i jh. Trodde faktiskt vi skulle bli av med honom den här veckan ;-;
martinaveronicatherese.blogg.se

2014-01-03 @ 21:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: