Min SSO-historia


Kommentarer
Postat av: Rännan

Omg, ofta JAG var din förebild på banorna? Jag som tyckte dina tider var amazing x') Jag kommer ihåg, när jag gick med i NML, och såg ditt namn så tänkte jag "Omg, Melissa Silverforce är med här!" haha :* Åh, bröllopet, minns det som igåår <3 Det känns så naturligt att du finns, så jag minns typ nt tiden vi inte hade träffats <3

Svar: JAA det var du! HAHAHA! Det var nog i samma veva som du tävlade mycket som jag började intressera mig för det också, så jag stötte på ditt namn väldigt ofta XD Nej, får ofta påminna mig sj om att du inte var med på GC-tiden, för det KÄNNS så. Går inte tänka sig hur det var innan dig. <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-09-18 @ 18:06:44 / URL: http://bluebridge.blogg.se
Postat av: Lilly

Det är verkligen roligt att läsa era historier (både din och Rännans). Jag börjar bli en riktig SSO nörd själv (har inte bestämt mig ännu om jag tycker det är riktigt okej för att vara vuxen). Vill bara inflika att när jag väl tagit mod till mig att fråga om medlemsskap i RD och såg att du gått med så blev jag skit nervös. Jag gillar att tävla och du är ju som sagt i topp på de flesta listor (vilket inte jag är). Så min prestationsångest var hög de första dagarna. Som tur är så släpper det ju mer man lär känna persornerna. Synd att ni inte stannade längre men jag måste säga att Er klubb verkar jätte bra. :)

Svar: HAHA det ÄR okej! Jag är 24 men tycker att man aldrig blir för gammal för sso! Jag måste säga att det känns lika skumt varje gång någon blir nervös över lilla mig XD. Jag är ju så blyg och försiktig själv. Men som du säger så släpper det ju när man väl börjar snacka. :D
Det är synd att vi inte hann känna varandra bättre under tiden i RD, men skrik om du ser mig i spelet! Jag är lite blind ibland och missar hälften av folket jag känner, speciellt när jag håller på att levla. ;_;
Jo, jag älskar klubben och än fungerar den verkligen toppen. :D
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-09-18 @ 22:33:55
Postat av: Calimbi

Ohhhhh! Jag tycker det är så tråkigt att jag inte mins hälften av mitt så jag kan inte skriva något om det X)
Men att läsa era är så kul! <3
Haha och jag som hatade random inbjudningar! Och gick endast med för att namnet inte va barnsligt och det enda mogna namn jag hade sett då XD
Och vilken tur det var :') Jag undrar ofta hur mitt sso liv hade sett ut om jag inte gick med i din klubb den dagen :o usch! Hemska tanke!! <3 <3

Svar: skriv det du kommer ihåg då! Det komiska är att eftersom vi hängde i stort sett varje dag så kommer jag nog ihåg lika mkt av din historia XD HAHA jaa, jag hatade också random inbjudningar! Jag minns att jag kände mig besvärlig, men varje gång ngn gick med så blev man hur glad som helst! Jag är så glad att du gick med den dagen! :') <3 <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-09-19 @ 00:27:52 / URL: http://calimbi.blogg.se/
Postat av: Lusen

Kul att läsa era historier! Mycket minnen man saknar... <3
Är så glad över att du började spela <3 <3 :')

Svar: och jag ä glad att DU gjorde det, och skickade det där brevet till mig att du ville gå med i GC! <3 <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-09-19 @ 12:54:43
Postat av: Reggan

Jag kanske inte har varit världens bästa mot dig, och inte varit med i alla klubbar "påväg till fm", men jag tar aldrig någonsin bort dig från min vänlista :) Du är underbar mel! <3

Svar: samma här reg! Men jag blir lika glad varje gång vi snackar med varann, och jag älskar dig! Även om du inte varit med i samma klubb som jag hela tiden så är du väldigt viktig. :') DU är underbar! <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-09-23 @ 01:16:27 / URL: http://www.eastwright.blogg.se
Postat av: Manda

Åhh herre min gud!
När jag läser det här blir jag tårögd på ett bra sätt. Du bjöd väl in mig bara helt random till GC med va?
Utan er skulle jag inte spela sso, ni gör det alla till ett underbart spel och ni är helt fantastiska!
Vi har gått igenom mycket, men nu är vi här tillbaka starka som aldrig förr!
Må FM leva för alltid!
Det nya ordspråket är: "En gång en flinga, alltid en flinga"
Ni är bäst, och älskar er alla <3
Mel, du gör ett sånt strålande jobb!
Du/ni är guld värda! <3

Svar: Ja du kom in random! Jag kommer ihåg att du inte snackade så mycket då, så jag blev verkligen superglad när du började ta mer plats i NML och CG! DU är underbar Manda, och utan dig skulle det inte bli samma sak!
Vi har gått igenom massor, och mer kommer det bli, förhoppningsvis mest roliga saker.
Tack Manda! Det värmer verkligen. :') Älskar dig med! <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-09-24 @ 22:13:13 / URL: http://fastdaughter.webblogg.se
Postat av: Stella Bluewater

Vilket sammanträffande! Karla är en av mina 3 äldsta bästa vänner jag har i spelet! Och Cecilia är också en väldigt nära vän till mig :')

Svar: Vad roligt! Jag har tyvärr ingen kontakt med dom längre och jag tror inte ngn av dom minns mig men pratar du med dom får du gärna hälsa att jag fastnade vid sso lite tack vare dom :D
martinaveronicatherese.blogg.se

2014-12-15 @ 21:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: