Emma <3


Kommentarer
Postat av: Emma

NYYYÅÅÅÅÅÅÅR OMG JAG MINNS DET SÅ VÄL! SPELADE HAPPY NEW YEAR HELA NATTEN! OCH JAG RÖS VARJE GÅNG NÄR JAG LYSSNADE PÅ HÖGSTA VOLYM OCH SKICKADE RAKETER! JAG KÄNDE EN SÅN SAMHÖRIGHET MED ER TRE SOM VAR MED! börjar gråta ;___; Det var så extremt betydelsefullt för mig också! HAr inga bilder kvar på datorn från den kvällen! det var ett underbart nyår! Det där är hur mycket SSO betyder för mig! Det du skrev! Du betyder jättemycket Mel! <3
sso var ärligt halva min värld, nu består större delen av den halvan endast av de vänner jag funnit där! Du är jätteviktig! <3 Tack för att du skriv detta :') Gud är så känslomässig nu! Måste se ...typ under toscanas sol och få storböla lite!
Tack! Älskar dig massor <3

Svar: Jaa jag känner samma sak! Utan er hade jag slutat spela för länge sen! Det är ni som gör det kul, och jag ljuger inte när jag säger att jag värderar er mer än vissa jag känner IRL, och det är till er jag går när jag är ledsen. Underbara du <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-09-16 @ 00:13:16 / URL: http://southlord.weebly.com
Postat av: Lusen

Åh så fint skrivet! :') Emma är en underbar människa <3

Svar: jaaa det är hon! :') <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-09-16 @ 07:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: