En liten kvällstanke


Kommentarer
Postat av: Lilly

Jag känner absolut igen det du skriver, jag är väldigt blyg både här med nya människor och IRL. Det finns flera personer jag känner att jag vill lära känna mer men inte riktigt vågar. Gissa vem som ingår där?

Svar: Åh.. Jag tycker verkligen du är modig ändå, som la till mig som vän då! Det är ju första steget, liksom. :D
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-10-27 @ 20:09:38
Postat av: Lus

Jag känner igen mig, du är inte ensam. Kram <3 <3

Svar: <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-10-27 @ 22:14:53
Postat av: Renee Bluebridge

Känner samma... så du är inte ensam om det :* <3

Svar: <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-10-27 @ 22:19:12 / URL: http://bluebridge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: