Detta med lagg.


Kommentarer
Postat av: Calimbi

Så sant!!!! Bort med lag O.o <3

Svar: jaaa ><
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-10-21 @ 20:40:56 / URL: http://calimbi.blogg.se/
Postat av: Renee Bluebridge

Sanna ord sagda <3

Svar: <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-10-21 @ 20:52:32 / URL: http://bluebridge.blogg.se
Postat av: Lilly

Jag är också tävlingsmänniska, jag blir lite små sur när jag inte får bra tider. Jag vet dock inte hur man "laggar", jag vill heller inte veta för då skulle jag precis som du inte kunna hålla mig ifrån. Jag kollar in de genvägar du visat på din blogg och andra som lagt upp videor, "nöter banor", får aha upplevelser när man ser nån annan tävla. Slår jag pers är jag nöjd om sen någon annan slår den tiden så får man ju öva sig att bli bättre...champ tävlar jag sparsamt i för jag har så svårt med en massa folk runt omkring...

Svar: ja det var bara en slump att jag lärde mig hur man laggar. jag önskar dock att jag aldrig gjort det. ;_; Men just champ, genvägar gör så mycket! Det finns, speciellt på FPC, massor av genvägar som alla inte hittat ännu, eller kanske inte vågat testa.
I början när jag körde champ så brukade jag igga alla i min champ grupp, så jag skulle lära mig banan ordentligt innan jag behövde stressas över alla andra. men det gör jag inte längre, dels för jag vill se vart jag har alla i gruppen och dels för jag tycker det blir roligare att se alla. Men det är ju ett tips om man vill lär sig banan ordentligt. :D
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-10-21 @ 22:24:32
Postat av: Lusen

Väldigt bra skrivet! <3
Vet att du kämpar massor för att få de resultaten du får!
Visst, man får väl lagga om man vill, bryr mig egentligen inte så mkt. Är ju ingen tävlingsmänniska dock x) men det blir ju ganska tråkigt i champ att få bra resultat pga fusk :/

När datorn laggar, så är det inte kul, och det är inget lagg man vinner med direkt :p Ganska stor skillnad på det och om man gör det med mening. Tycker det är tråkigt när vissa anklagar utan att ha någon aning om vilken typ av lagg det är...

Svar: word! <3 men somsagt, jag hade inte laggat om ingen annan gjort det, men det lär väl alltid finnas tyvärr :(
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-10-21 @ 22:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: