I AM IN LOVE <3


Kommentarer
Postat av: Calimbi

HAHA vi har rätt lika problem! XD Men denna sången ska jag vänta tills dubbelhelg ;) Löve ya!

Svar: hihi och jag väntade! Och köpte lite mer än jag tänk, som vanligt. ;_; Love you too <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-11-20 @ 16:56:45 / URL: http://calimbi.blogg.se/
Postat av: Emma Southlord

hehe ;_; It really is to die for ;_; I want it!
Sooooo bad...
jag lovade att inte köpa ny förrän Darcy är upplevlad till max och jag kan ändå inte köpa för jag har fullt stall... är så frestad dock ;_; är sjukt kär i fuxen!

sasha får straffa mig om jag bryter löftet... fast hon sa inte något om att göra det, så om jag bryter löftet och hon inte straffar mig så ligger det på er vänner att skälla ut mig som sjutton & straffa mig ;_;
Jag vill så gärna ha hästön just nu x) Och massor med SC i julklapp :3

Svar: SC i julklapp är ju världens bästa julklapp! Det ska jag också önska mig. Och en extern hårddisk. <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-11-20 @ 18:42:59 / URL: http://emmut.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: