Favoritbloggar!


Kommentarer
Postat av: Lusen

Ååh tack finis <3 <3
Blir väldigt glad över att höra sånt, det peppar till att skriva ännu mer! <3

Mina favoritbloggar är några utav mina vänners bloggar (din är en). Förutom dom så har jag alltid gillat Ruth Shortwoods blogg när den var igång, som nog var den allra första SSO-bloggen jag kollade. Brukar kolla in en del andra bloggar då och då också. Jag är lite dålig på att läsa bloggar där jag inte känner personen så bra, men dom du skrev nu ska jag börja kolla in lite oftare! Så kul att det finns så många olika typer :D

Din blogg är också jättebra Meliss, kollar in många gånger per dag hihi. Fortsätt så <3 <3

Svar: Ja juste Ruths! Den hade jag förträngt idag. :$ Den läste jag också förut, synd att den är oaktiv nu.
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-11-23 @ 01:33:50 / URL: http://lucynorthfall.blogg.se
Postat av: Renee Bluebridge

Aww <3 <3 Men mina favoriter är typ din, Lusens, Esmeraldas, och två tjejer som bloggar på jorvikcookies.blogg.se! En av tjejerna är grym på att redigera så hämtar inspiration ifrån henne :D

Svar: åh får kolla upp den sista där :D
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-11-23 @ 11:26:53 / URL: http://bluebridge.blogg.se
Postat av: Hal

Jag brukar vara väldigt nöjd med min blogg när jag väl bloggar x)

2013-11-23 @ 14:43:21
Postat av: Lilly

Jag har ju ingen egen blogg, men jag brukar läsa de som du nämnt, din så klart och så några till. Lite förnöjelse innan man ska sova :D

Svar: jamen det är ju det! Även om jag precis kollat bloggar på datorn brukar jag kolla igenom på mobilen i sängen innan jag lägger mig. Det har bara blivit en vana XD
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-11-23 @ 16:24:58
Postat av: Emlan

Åh tack så jätte mycket Mel :D Jag blev sådär super duper bubblande glad nu <3 Du satte verkligen ord på hur jag vill att min blogg ska uppfattas! Vill även tillägga att jag verkligen uppskattar din blogg med och läser den bland några andra bloggar som jag läser dagligen

Svar: Vad kul att höra att du uppskattar min med :D
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-11-24 @ 02:56:54 / URL: http://silverhaven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: