<3


Kommentarer
Postat av: Hal

Det är nog bra att sakna någon :) även fast det är hårt x)

Svar: det tror jag med! men jag önskar bara att hon inte behövde bo på andra sidan världen x/
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-12-27 @ 18:39:28
Postat av: Renee Bluebridge

Puss på dig <3 <3 <3

Svar: puss <3 <3 <3 <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-12-27 @ 20:23:40 / URL: http://bluebridge.blogg.se
Postat av: Madde <3

Åh, Mel / Ana <3 ! Verkligen så glad och ledsen för din skull samtidigt. :') Jag finns ALLTID för dig, och har alltid gjort det. Behöver du prata / vara / krama någon ~ så finns jag alltid här.
Du är en väldigt nära och god vän till mig redan och skulle inte stått ut på första servern om jag inte hade sprungit på dig.
Jag LOVAR att inte flytta till Singapore så mig har du här ^^
Lovja bästa Melissa Silverforce / AnaSofia Queenhaven <3

Svar: du är så söt madde! Det värmer verkligen, du är en underbar tjej och jag är glad att fått lära känna dig, och ser fram emot ett nytt år med dig! <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-12-28 @ 01:37:31 / URL: http://www.starstablelynn.blogg.se
Postat av: Alex

Det kommer alltid vara bra att sakna någon även fast det är svårt, som Hal säger <3.
Vi kommer alltid finnas för dig Mel och känner du att du behöver prata, så finns vi där :) <3.
Vi kommer alltid att stå ut med dig fina du ;) :*

Svar: tack för du finns alex och för att jag fått lära känna dig <3 :*
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-12-28 @ 08:40:04
Postat av: Lilly

Jag vet hur det är att sakna nån, kram på dig och tack för att du lyssnade inatt när jag babblade på...

Svar: Tack själv! jag hade en bra kväll/natt :)
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-12-28 @ 09:42:24
Postat av: Lus

Förstår att det känns jobbigt för dig. Men jag tycker det är bra att du försöker vara glad ändå och se det på det sättet. Glöm inte att såna nära vänner kommer alltid finnas nära, oavsett hur långt ifrån de är i avstånd. <3

Du är underbar på alla sätt och vis, och hur du än beter dig så kommer jag alltid älska dig! puss :*

Svar: Detsamma, finaste Lusis <3 <3 <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-12-28 @ 23:10:42
Postat av: Christelle Riverwood

Tycker om dina texter när du är så ärlig och öppen med dina känslor, när man får en glimt av människan bakom skärmen <3 du är underbar!

Svar: Bloggen är ett bra sätt att få bli av med känslor, känns bra att det uppskattas, annars får ni säga till! DU är underbar <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-12-29 @ 11:08:56 / URL: http://riverwood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: