Första dagen med RD


Kommentarer
Postat av: Rännan

Haha jaa det va så himla roligt! Både eventet och vår fina stund efteråt :D Älskar dig också <3 <3 <3

Svar: <3 <3 <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-08-01 @ 22:21:48 / URL: http://bluebridge.blogg.se
Postat av: Lus

Snygga vi är <3
Hahah asså ni är knäppa

Svar: asasnygga! hahaha precis lika knäppa som du <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-08-01 @ 22:59:40 / URL: http://northfall.blogg.se
Postat av: Hal

Ey. Härma mig inte med detdär ju. Fast ml bryggan är bättre.

Svar: hahah det var inte meningen D:
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-08-02 @ 18:18:02
Postat av: Lilly

Jag var också ny i RD och tyckte som du att det var mycket folk. Det var riktigt roligt och jag ångrar inte att jag till slut vågade mig på klubblivet. :)

Svar: Jag trivs bra hos er! Ibland känner man sig lite osynlig men under eventen så känns det som att klubben lyckas hålla ihop trots mängden människor :D
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-08-02 @ 19:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: