Fiskarna


Kommentarer
Postat av: Lusen

Jag har samma åsikter om fisket som du har. Det är något av det värsta man kan göra på sso. Jag blev inte glad när fiskeuppdragen kom haha. Jag hade fiskat 2ggr innan de kom och jag insåg då att det kanske var dags att ta tag i det. Dock så blev jag irriterad när jag såg hur lite ryktespoäng man fick. Känns som det kommer ta evigheeter innan jag är beundrad. Just nu är jag fortfarande neutral. Så, jag känner nu att jag måste fiska, men jag skulle nog kunna göra vad som helst för att slippa det x) <3 <3

Svar: Jag med! Vi kan muta sso XD <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-08-22 @ 23:08:57
Postat av: Rännan

Hahah xD jag tkr det är helt okey att fiska, trots att fiskarna sliter sig en del ibland blir jag inte sååå förbannad. Fast det är klart, jag har upptäckt att jag har väldigt mkt tålamod också :3 <3

Svar: ah, asså det kanske lät som jag hoppar runt och skriker av ilska för fiskarna. Riktigt så är det inte. XD Men jag blir irriterad, och det känns onödigt eftersom jag spelar för att ha kul x). Jag börjar hur som inte gråta om du fiskar åt mig idag och imorrn (A) <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-08-22 @ 23:31:29 / URL: http://bluebridge.blogg.se
Postat av: Lilly

Jag är hopplös på att fiska så jag känner igen din beskrivning "det vibrerar i hela kroppen" när man missar. Jag stör mig mest på att man fiskar rödspätta i en sjö och nordsjösik i floden...bättre att lägga abborre och gädda där.

Svar: ja gud, har också tänkt på det xD
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-08-24 @ 09:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: