Förlovad


Kommentarer
Postat av: Renee Bluebridge

HAHAHAH jag såg inte ens att du stavade mitt namn fel x'D Jaa, vi måste börja planera <3 Lols, kolla in mitt inlägg på bloggen, älskar våra konversationer xD

Svar: HAHAHA jag såg det inte heller förrän jag laddade upp bilden, jag var så inne i frieriet... :D <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-04-04 @ 23:55:51 / URL: http://bluebridge.bloggo.nu/
Postat av: Emma Southlord

OMG Grattis :D Grattis!!!
O.O Här får man minsann hålla sig själv uppdaterad!!!
Jag vägrar missa bröllopet (när det är) och om jag inte är bjuden så tänker jag stå i utkanten och smyga iaf XD
Kram på er fina små gummor! <3 Nu ska jag in på Rännans blogg och kika :P

Svar: Haha vi kmr självklart skicka ut inbjudningar till er!! :D även om det skulle se rätt komiskt ut med en smygande emma i en buske så är du värd, och kmr garanterat få en plats mkt längre fram än så. :) och tack så mkt sötnos! <3
martinaveronicatherese.blogg.se

2013-04-09 @ 13:41:37 / URL: http://southlord.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: